Vrácení zboží a reklamace



Podmínky vrácení:


Veškeré zboží je možné vrátit do 14-ti dnů (od převzetí zásilky) bez udání důvodu.

Zboží musí být vráceno kompletní, v původním stavu, nesmí jevit známky opotřebení a používání.

! Výjimku tvoří zboží, které bylo vyrobeno či upraveno podle specifického zadání nakupujícího a je tak de facto vyloučeno, že by bylo možné toto zboží prodat jinému zákazníkovi (šperk s věnováním, Zboží na míru - ve velikosti, kterou prodávající nemá v nabídce atd.). Toto zboží není možné vrátit !

  • Na e-mail: eleganshop.info@gmail.com musí být zaslán formulář pro vrácení zboží (vzorový formulář níže ke stažení)
  • Zboží odešlete doporučeně na adresu: Elegan, Nela Šuláková, Velešovice 141, 683 01, pošta Rousínov, Česká republika
  • Zboží vrácené dodavateli na dobírku nebude přijato!
  • Pokud je součástí objednaného zboží dárek, je zákazník povinen jej při vrácení vrátit!
  • Peníze za zboží budou zaslány na Váš účet v horizontu 14 dní ode dne obdržení zásilky.

Více informací naleznete v našich obchodních podmínkách.


Podmínky reklamace:

V případě, že bude mít zboží vadu, můžete nám takovou vadu oznámit a zboží během 24 měsíců reklamovat zasláním e-mailu či dopisu na naši adresu. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář ke stažení níže. Je potřeba nám dát vědět, jak chcete reklamaci vyřešit:

  • výměna za nový kousek bez vady
  • opravení kousku (pokud je to možné)
  • přiměřená sleva z ceny (po domluvě, pokud se jedná o drobnost)
  • odstoupení od smlouvy - vrácení peněz

Právo na reklamaci nemáte v případě, že je vada na zboží nevýznamná, v případě, že jste si vadu na zboží způsobili sami, nebo je vadou zboží opotřebení způsobené jeho obvyklým užíváním či u použitého zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.

  • Na e-mail: eleganshop.info@gmail.com musí být zaslán formulář pro vrácení zboží (vzorový formulář níže ke stažení)
  • Zboží odešlete doporučeně na adresu: Elegan, Nela Šuláková, Velešovice 141, 683 01, pošta Rousínov, Česká republika
  • Reklamaci vyřídíme do 30 dnů od podání žádosti.
  • Zboží vrácené dodavateli na dobírku nebude přijato!
  • Pokud je součástí objednaného zboží dárek, je zákazník povinen jej při vrácení vrátit!

 Více informací naleznete v našich obchodních podmínkách.

 


Dokumenty ke stažení zde:

PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

PŘÍLOHA Č. 2 - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY